Welkom bij de Rewards-winkel

Zin om jezelf te trakteren? Waarom niet, je verdient het! De Starswinkel en Rewards-winkel bieden alles van kleding en accessoires tot online beloningen die je kunt gebruiken om je beleving van al onze geweldige artikelen te verbeteren.

Stars Store

Starswinkel - onlineshoppen

Of je nu een overwinning viert of op zoek bent naar het perfecte cadeau, de Starswinkel is de perfecte bestemming.

Klik hieronder om het ruim aanbod aan artikelen zoals luxeartikelen, pokerartikelen en exclusieve (merk)kleding en accessoires met logo te bekijken.

Rewards Store

Rewards-winkel – je StarsCoin inwisselen

Verzamel als lid van Stars Rewards StarsCoin, wissel ze hier in voor diverse online beloningen en verbeter je spelbeleving. Er zijn nu online tickets en nog veel meer beschikbaar – gebruik je StarsCoin en krijg meer spel, meer waarde en meer plezier!

Klik hieronder of vind de Rewards-winkel in de app en onze computersoftware via het menu ‘Mijn Stars’.

Veelgestelde vragen

Kun je niet vinden wat je zoekt? Probeer het helpcentrum of neem contact op met de klantenservice.

Hoe kan ik bij de Rewards-winkel bestellen?

  1. Log in op je Starsaccount.
  2. Ga naar het menu ‘Mijn Stars’
  3. Klik op de knop 'Rewards-winkel'.
  4. Bekijk de artikelen die we aanbieden, kies het artikel dat je wil bestellen en klik op ‘Dit artikel kopen’.
  5. Er opent zich vervolgens een nieuw venster met een bestelformulier. Hierin kun je:
    1. Het aantal kiezen
    2. Bevestigen dat het weergegeven adres je adres en juist is. Als dit niet het geval is, wijzig dan je adres of gebruik een ander bezorgadres.
    3. Je telefoonnummer bevestigen of wijzigen. Let op: als dit je eerste bestelling is, moet je op de aangegeven plaats je telefoonnummer (inclusief de landcode) invullen voordat je de bestelling kunt afronden.
    4. Je persoonlijke belastingnummer invullen (indien vereist)
  6. Klik op 'Volgende'
  7. Lees de disclaimer. Als je het niet eens bent met de weergegeven informatie kun je ervoor kiezen deze bestelling te annuleren door op 'Annuleren' te klikken. Klik als je verder wil gaan op 'Ik ga akkoord met de hierboven genoemde voorwaarden'.
  8. De bevestigingspop-up voor je aankoop opent zich. Klik op 'Bevestigen'. Nu kun je, voordat je de bestelling bevestigt, ervoor kiezen om terug te gaan en de kleur, het aantal, je adres en telefoonnummer te wijzigen. Je kunt je bestelling ook annuleren.
  9. Er wordt een geautomatiseerde e-mail met je orderbevestiging naar je verzonden. Controleer of alles klopt.

We maken je erop attent dat in sommige landen niet alle artikelen verkrijgbaar zijn en dat er, afhankelijk van het land waarin je woont, mogelijk bepaalde kosten en belastingen moeten worden betaald aan de relevante autoriteiten voordat je artikelen die je hebt besteld in ontvangst kunt nemen. Verder kun je verplicht zijn bepaalde documenten te overleggen voordat de artikelen aan je worden overgedragen.

Je bent volledig verantwoordelijk voor het betalen van alle kosten en/of het overleggen van alle documenten welke door de relevante autoriteiten worden vereist in het land waarin je woont. Hieraan niet voldoen is geheel op eigen risico en je krijgt geen StarsCoin terug als je niet voldoet aan enig vereiste voor het ontvangen van je artikelen van het land waarin je woont.

Kan ik op internet of via mijn telefoon of tablet bestellen?

In de mobiele client vind je de Rewards-winkel in het menu ‘Mijn Stars’. Mobiele klanten kunnen toernooitickets en cashteruggaven bestellen in de meeste mobiele winkels. Alle andere bestellingen moeten via de client voor de computer worden geplaatst. Neem met de volgende informatie contact op met de klantenservice als je geen bestellingen kunt plaatsen via de client voor de computer en wil dat wij een bestelling voor je plaatsen:

  • Volledige naam
  • Volledig postadres
  • Telefoonnummer
  • Artikel(en) dat je wil bestellen

Ik heb net een bestelling geplaatst. Wanneer wordt deze verwerkt en verzonden?

Bestellingen kunnen al drie uur nadat ze zijn geplaatst worden verwerkt. De tijd die het kost om de bestelling te verwerken is afhankelijk van het artikel en de dag waarop je het bestelt. Sommige artikelen, zoals beveiligingstokens, worden wekelijks verwerkt. Let op: als je in het weekend bestelt, wordt je bestelling op maandag of dinsdag verwerkt.

Hoe lang duurt de levering?

De levertijd voor artikelen uit de Rewards-winkel verschilt afhankelijk van de regio:

RegioLevertijd vanaf het moment van verzending
VK  3-5 dagen
Europa 7-10 dagen
Rest van de wereld  10-15 dagen

Als je je bestelling niet binnen de aangegeven tijd ontvangt, neem dan contact op met de klantenservice. Als je dit niet doet, gaan we ervan uit dat je bestelling is afgeleverd.

  • Kan ik extra betalen om mijn bestelling eerder te ontvangen? 

    Nee. We bieden geen expressdienst aan en kunnen hierop geen uitzonderingen maken. Alle bestellingen worden binnen dezelfde levertijden afgeleverd.
  • Wat gebeurt er als ik mijn bestelling niet heb ontvangen, maar ik vergeet dit te melden voor de periode die vermeld staat voor mijn regio is verlopen? 

    Helaas kunnen bestellingen die ouder zijn dan 6 weken (vanaf de datum van bestelling) niet worden gecrediteerd, tenzij de zending aan ons is geretourneerd. Daarom is het ook heel belangrijk dat je meteen contact met ons opneemt als de levertijd voor jouw regio is verstreken en je je bestelling niet hebt ontvangen, zodat we het kunnen nagaan en de vertraging kunnen onderzoeken.

Waarom moet ik mijn persoonlijke belastingnummer invullen?

Dit is een vereiste van je lokale autoriteiten en maakt het mogelijk voor de koerier om het pakket bij je af te leveren. Deze gegevens horen bij de bestelling en worden niet gebruikt voor andere doeleinden dan het verzenden van je bestelling, in overeenstemming met de gegevensbeschermingswetten.

Kunnen artikelen uit de Rewards-winkel ook worden gekocht met geld?

Nee. Je kunt in de Starswinkel wel met geld artikelen kopen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres dan mijn huisadres laten afleveren?

Ja. 

Als je een bestelling naar een ander adres wil laten sturen, kun je het artikel op de normale manier bestellen maar tijdens het bestelproces voor de optie kiezen om je bestelling naar een ander adres te laten sturen (‘Ander adres gebruiken’). Verander het adres dat in je account staat NIET. Het is belangrijk om een adres op te geven waar iemand het pakket in ontvangst kan nemen. Let op: voor sommige landen kunnen verzendbeperkingen gelden, waardoor je sommige artikelen niet naar een ander land kunt laten verzenden.

Moet ik verzendkosten/belasting betalen?

Zodra je je artikel bestelt, hoef je geen extra kosten meer te betalen. Alle verzendkosten/belastingen zijn inbegrepen. 

Echter, afhankelijk van het land waarin je woont, kunnen er bepaalde kosten en belastingen moeten worden betaald aan de relevante autoriteiten om de artikelen die je hebt besteld in ontvangst te kunnen nemen. Verder kun je verplicht zijn bepaalde documenten te overleggen voordat de artikelen aan je worden overgedragen.

Je bent volledig verantwoordelijk voor het betalen van alle kosten en/of het overleggen van alle documenten welke door de relevante autoriteiten worden vereist in het land waarin je woont. Hieraan niet voldoen is geheel op eigen risico en je krijgt geen StarsCoin terug als je niet voldoet aan enig vereiste voor het ontvangen van je artikelen van het land waarin je woont. 

In het onwaarschijnlijke geval dat de douane een betaling vereist, zullen we deze kosten aan je terugbetalen via je account zodra we een kopie van de commerciële rekening die in het pakket zit, de betaalde rekening (met het bedrag duidelijk weergegeven) en bewijs dat de bestelling door ons werd verzonden via onze pakbon hebben ontvangen. Neem gewoon contact op met de klantenservice en we helpen je graag.

Welke maten hebben de kleding/petten/tassen?

Bekijk artikelbeschrijvingen voor een matentabel. Controleer de maten goed want onze maten variëren in pasvorm.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je moet contact opnemen met de klantenservice om je retourzending te laten goedkeuren aangezien er bepaalde procedures en beperkingen zijn. 

Als je de verkeerde maat bestelt, mag je het artikel retourneren; je zult echter de verzendkosten hiervoor moeten betalen. Kijk altijd in de matentabellen om zeker te zijn dat het artikel goed past.

Mocht je een ander artikel ontvangen dan je bij ons hebt besteld, dan kun je worden verplicht het naar ons te retourneren op onze kosten; het juiste artikel zal dan gratis naar je worden verstuurd. Neem contact op met de klantenservice en we helpen je graag.

Wees je ervan bewust dat als een artikel naar ons is geretourneerd zonder het originele bestelnummer bij het pakket en/of zonder toestemming, we geen StarsCoin kunnen crediteren of een vervangend artikel kunnen sturen.

Kunnen artikelen worden verzonden naar een postbusadres?

Bestellingen kunnen niet worden verzonden naar een postbusadres aangezien iemand het pakket in ontvangst moet nemen.

Hoe kan ik mijn bestelgeschiedenis controleren?

  1. Log in op je Starsaccount via de client voor de computer (de bestelgeschiedenis is momenteel niet beschikbaar via de mobiele client).
  2. Klik op 'Mijn Stars'.
  3. Klik op de knop 'Rewards-winkel'. Er zal zich een venster openen.
  4. Klik op de bovenste tab aan de linkerkant en er verschijnt een pop-upvenster met de tab ‘Bestelgeschiedenis’. Als je hierop klikt verschijnt er een venster met alle bestellingen die je ooit hebt geplaatst.

Ik heb een aantal artikelen tegelijk besteld, maar ze zijn niet tegelijk afgeleverd. Waarom?

Sommige artikelen worden vanaf een andere locatie verzonden en zullen apart worden afgeleverd.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat ik hem heb geplaatst?

Ja. Zolang de status van de bestelling 'Nieuw' is, kun je je bestelling annuleren via de kassier voor je computer. Als je je bestelling wil wijzigen, moet je deze eerst annuleren en dan een nieuwe bestelling plaatsen.

Zodra je bestelling is geplaatst, krijg je alle gegevens via een orderbevestigingse-mail. Controleer de gegevens goed. Vervolgens wordt de bestelling verwerkt en ingepakt voor verzending. Afhankelijk van het artikel worden bestellingen dagelijks of wekelijks verwerkt.

Let op: bestellingen kunnen al drie uur nadat ze zijn geplaatst worden verwerkt. Als een bestelling al is verwerkt, kan deze niet meer worden geannuleerd of gewijzigd.

Ik heb om een wijziging in mijn bestelling gevraagd, maar die is niet uitgevoerd. Wat is er misgegaan?

Tenzij je een antwoord ontvangt op je verzoek tot wijziging van je bestelling, kunnen we niet garanderen dat deze wijziging of annulering is uitgevoerd.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik doen?

Neem onmiddellijk contact op met de klantenservice met de volgende gegevens:

  • Bestelnummer
  • Artikelnaam
  • Transportbedrijf
  • Het probleem met het artikel
  • Een foto van het artikel

Zodra we alle benodigde informatie hebben ontvangen, zullen we hiermee aan de slag gaan. Afhankelijk van het artikel kun je verzocht worden het naar ons te retourneren.

Kan ik mijn artikel zelf komen retourneren/ruilen?

Nee.

In het distributiecentrum kun je geen artikelen retourneren of ruilen. Je kunt je bestelling terugsturen naar het retouradres dat je van de klantenservice van de Rewards-winkel hebt gekregen.

Als het artikel in zijn oorspronkelijke staat bij ons aankomt, zal er, afhankelijk van de afspraak die is gemaakt, een nieuw artikel naar je worden opgestuurd of zul je worden terugbetaald via je Starsaccount.

Bel niet rechtstreeks naar de distributiecentra; er wordt daar geen informatie gegeven en je kunt ook geen artikelen rechtstreeks via het distributiecentrum kopen.

Voor alle vragen kun je e-mailen naar de klantenservice.

Ik heb merchandise besteld in de winkel, maar de status van de bestelling is nog steeds verwerkt en niet verstuurd. Waarom?

Niet alle distributiecentra gebruiken dezelfde methode voor het verzenden van bestellingen. Als de status van je bestelling nog niet op verstuurd staat, betekent dat niet dat je bestelling nog niet is verzonden. Neem voor meer informatie over je bestelling contact op met de klantenservice.

Wat gebeurt er als er niemand is om het pakket in ontvangst te nemen bij bezorging?

Reguliere post/postdiensten

Als je bestelling wordt verstuurd via de reguliere post, wordt deze bezorgd door de lokale postdiensten in jouw omgeving.

De bezorgmethoden en -tijden verschillen van land tot land, maar meestal proberen ze je pakket twee keer te bezorgen voordat ze een kaart achterlaten en je pakket bewaren op een lokaal postkantoor. 

Op de kaart staan de datum en tijd waarop ze het pakket hebben geprobeerd te bezorgen, het adres en de openingstijden van het postkantoor waar je pakket wordt bewaard, de datum vanaf wanneer je het op kunt halen en soms een referentiecode.

In sommige gevallen kan het pakket later nog worden bezorgd, of, als dit niet mogelijk is, moet je het pakket ophalen op het aangewezen postkantoor. Meestal wordt het pakket tot twee weken bewaard voordat het pakket wordt geretourneerd naar de Rewards-winkel of vernietigd.

Koeriers/traceerbare pakketten

Als je bestelling via een koerier (bijvoorbeeld FedEx) wordt verstuurd, krijg je een e-mail met een trackingcode en kun je online op de website van de koerier zien waar het pakket is. De bezorging wordt in zijn geheel geregeld door de koerier.

De koerier probeert het pakket meestal twee of drie keer te bezorgen, en na elke poging wordt er een kaart achtergelaten met de datum en tijd van de bezorging, een trackingcode, een adres en telefoonnummer van hun lokale kantoor en soms een datum waarop ze terugkomen om het pakket opnieuw te bezorgen.

Als de koerier het pakket meerdere malen niet kan bezorgen, vragen ze je uiteindelijk om het pakket op te halen op hun lokale kantoor, of om contact met ze op te nemen om een afspraak te maken voor een datum en tijd voor bezorging.

Meestal wordt het pakket tot twee weken bewaard en als het pakket niet wordt opgehaald of bezorgd en er geen contact met je kan worden opgenomen wordt het pakket geretourneerd naar de Rewards-winkel of vernietigd.

Voeren jullie een beleid ten aanzien van ethische verantwoordelijkheid?

Ja. Als wereldwijde leider in de online gamingindustrie streven we ernaar deze bevoorrechte positie te behouden bij alles wat we als bedrijf ondernemen. Daarom zorgen we ervoor dat onze merkartikelen op een verantwoorde wijze en volgens hoge ethische normen worden geproduceerd. We streven ernaar ervoor te zorgen dat elke derde partij waarmee we samenwerken om onze merkartikelen te produceren gecommitteerd is aan exact dezelfde ethische normen als die wij er op na houden en die deze respecteert.

We incorporeren een ethische norm voor ondernemen ('ENO') in onze commerciële overeenkomsten met onze externe producenten die voldoet aan internationaal erkende normen. De ENO behandelt een breed spectrum aan onderwerpen van ethische aard om ervoor te zorgen dat diegenen die betrokken zijn bij de productie van onze merkartikelen eerlijk en met respect worden behandeld, worden betaald in overeenstemming met van toepassing zijnde juridische vereisten en dat ze werken in een omgeving die openstaat voor hun culturele, etnische en filosofische verschillen. Een kernelement van de ENO is ervoor te zorgen dat medewerkers de wettelijke minimumleeftijd hebben. We verbieden expliciet het gebruik van minderjarige arbeidskrachten en/of enige vorm van dwangarbeid, inclusief gevangenisarbeid, contractslavernij/mensenhandel of het beperken van bewegingsvrijheid. De ENO vereist ook dat acceptabele gezondheids- en veiligheidsnormen voor de werkomgeving worden gehandhaafd, dat de arbeidskrachten regelmatig loon en overwerk krijgen uitbetaald, dat er beperkingen gelden voor de werktijden en dat arbeidskrachten acceptabele arbeidsomstandigheden in een veilige omgeving worden verschaft.

Tenslotte behouden we ons onder onze ENO het recht voor periodieke, onaangekondigde inspecties uit te voeren van de fabrieken die worden gebruikt door onze producenten om te controleren en te documenteren of zij zich houden aan onze ENO. We zullen snel handelen om ervoor te zorgen dat onze externe producenten elke tekortkoming die we identificeren tijdens onze inspecties onmiddellijk verhelpen en grondig aanpakken.