Introductie van Starsaccount

Misschien heb je gemerkt dat we je account bij ons ‘Starsaccount’ zijn gaan noemen. We maken het eenvoudiger voor je om je account te managen; op welk product, merk of platform van ons je ook kiest te spelen, je kunt je ‘Starsaccount’ - en je ‘Stars-ID’ (voorheen je gebruikersnaam) - gebruiken om in te loggen en te spelen.

Jouw voordeel is eenvoud. Bijvoorbeeld:

  • Je hoeft maar één Stars-ID en één wachtwoord te onthouden om toegang te krijgen tot onze producten en merken die in jouw regio beschikbaar zijn
  • Je hebt één portemonnee en één accountsaldo, dus is het veel makkelijker om je methodes van storten en uitbetalen - plus eventuele zelfopgelegde limieten of beperkingen - te managen
  • Universele accountinstellingen betekenen dat als je het adres in je account moet wijzigen, of bijvoorbeeld een Stars-PIN of beveiligings-token wil toevoegen, je dat maar één keer hoeft te doen
  • Met maar één account te managen wordt de toegang tot de functies van onze spelersondersteuning efficiënter

De meeste e-mails die je over je account ontvangt, komen vanaf nu van e-mailadressen van Starsaccount, dus zorg ervoor dat je je e-mailfilters zo instelt dat berichten van het domein Starsaccount worden geaccepteerd.

Je zult nog steeds e-mails van het domein PokerStars ontvangen en je kunt zowel via ons gebruikelijke klantenservice-adres als via ons Starsaccountklantenservice-adres contact met ons opnemen mocht je vragen hebben over je account.

Beste klantenservice

support

De met prijzen bekroonde klantenservice van PokerStars is 24 uur per dag beschikbaar om je vragen te beantwoorden.