Zin om jezelf te trakteren? Waarom niet, je verdient het. De PokerStarswinkel en Rewards-winkel bieden alles van kleding en accessoires tot online beloningen die je kunt gebruiken om je beleving van al onze geweldige artikelen te verbeteren.
Of je nu een overwinning viert of op zoek bent naar het perfecte cadeau, de PokerStarswinkel is de perfecte bestemming.
Klik hieronder om het ruim aanbod aan artikelen zoals luxeartikelen, pokerartikelen en exclusieve (merk)kleding en accessoires met logo te bekijken.
Verzamel als lid van PokerStars Rewards StarsCoin, wissel ze hier in voor diverse online beloningen en verbeter je spelbeleving. Er zijn nu online tickets en nog veel meer beschikbaar – gebruik je StarsCoin en krijg meer spel, meer waarde en meer plezier.
Klik hieronder of vind de Rewards-winkel in de app en onze computersoftware via het menu 'Mijn beloningen'.
We maken je erop attent dat in sommige landen niet alle artikelen verkrijgbaar zijn en dat er, afhankelijk van het land waarin je woont, mogelijk bepaalde kosten en belastingen moeten worden betaald aan de relevante autoriteiten voordat je artikelen die je hebt besteld in ontvangst kunt nemen. Verder kun je verplicht zijn bepaalde documenten te overleggen voordat de artikelen aan je worden overgedragen.
Je bent volledig verantwoordelijk voor het betalen van alle kosten en/of het overleggen van alle documenten welke door de relevante autoriteiten worden vereist in het land waarin je woont. Hieraan niet voldoen is geheel op eigen risico en je krijgt geen StarsCoin terug als je niet voldoet aan enig vereiste voor het ontvangen van je artikelen van het land waarin je woont.
In de mobiele client vind je de Rewards-winkel in het menu 'Mijn beloningen'. Mobiele klanten kunnen toernooitickets en cashteruggaven bestellen in de meeste mobiele winkels. Alle andere bestellingen moeten via de client voor de computer worden geplaatst. Ga als je geen bestellingen kunt plaatsen via de client voor de computer en wil dat wij een bestelling voor je plaatsen naar ons helpcentrum voor de beste manier om contact met ons op te nemen. Je hebt de volgende gegevens nodig:
Bestellingen kunnen al drie uur nadat ze zijn geplaatst worden verwerkt. De tijd die het kost om de bestelling te verwerken is afhankelijk van het artikel en de dag waarop je het bestelt. Sommige artikelen, zoals beveiligingstokens, worden wekelijks verwerkt. Let op: als je in het weekend bestelt, wordt je bestelling op maandag of dinsdag verwerkt.
De levertijd voor artikelen uit de Rewards-winkel verschilt afhankelijk van de regio:
Regio | Levertijd vanaf het moment van verzending |
---|---|
VK | 3-5 dagen |
Europa | 7-10 dagen |
Rest van de wereld | 10-15 dagen |
Als je je bestelling niet binnen de aangegeven tijd ontvangt, kun je contact met ons opnemen via het helpcentrum. Als je dit niet doet, gaan we ervan uit dat je bestelling is afgeleverd.
Dit is een vereiste van je lokale autoriteiten en maakt het mogelijk voor de koerier om het pakket bij je af te leveren. Deze gegevens horen bij de bestelling en worden niet gebruikt voor andere doeleinden dan het verzenden van je bestelling, in overeenstemming met de gegevensbeschermingswetten.
Nee. Je kunt in de PokerStarswinkel wel met geld artikelen kopen.
Ja.
Als je een bestelling naar een ander adres wil laten sturen, kun je het artikel op de normale manier bestellen maar tijdens het bestelproces voor de optie kiezen om je bestelling naar een ander adres te laten sturen ('Ander adres gebruiken'). Verander het adres dat in je account staat NIET. Het is belangrijk om een adres op te geven waar iemand het pakket in ontvangst kan nemen. Let op: voor sommige landen kunnen verzendbeperkingen gelden, waardoor je sommige artikelen niet naar een ander land kunt laten verzenden.
Zodra je je artikel bestelt, hoef je geen extra kosten meer te betalen. Alle verzendkosten/belastingen zijn inbegrepen.
Afhankelijk van het land waarin je woont, moeten er mogelijk echter bepaalde kosten en belastingen worden betaald aan de relevante autoriteiten voordat je de bestelde artikelen in ontvangst kunt nemen. Verder kun je verplicht zijn bepaalde documenten te overleggen voordat de artikelen aan je worden overgedragen.
Je bent volledig verantwoordelijk voor het betalen van alle kosten en/of het overleggen van alle documenten welke door de relevante autoriteiten worden vereist in het land waarin je woont. Hieraan niet voldoen is geheel op eigen risico en je krijgt geen StarsCoin terug als je niet voldoet aan enig vereiste voor het ontvangen van je artikelen van het land waarin je woont.
In het onwaarschijnlijke geval dat de douane een betaling vereist, betalen we deze kosten aan je terug via je account zodra we de betaalde rekening (met het bedrag duidelijk weergegeven) en bewijs dat de bestelling door ons verzonden werd via onze verzendrekening (pakbon) hebben ontvangen. Ga gewoon naar ons helpcentrum en we helpen je graag.
Bekijk artikelbeschrijvingen voor een matentabel. Controleer de maten goed want onze maten variëren in pasvorm.
Je moet contact met ons opnemen via ons helpcentrum om je retourzending te laten goedkeuren aangezien er bepaalde procedures en beperkingen zijn.
Als je de verkeerde maat bestelt, mag je het artikel retourneren; je zult echter de verzendkosten hiervoor moeten betalen. Kijk altijd in de matentabellen om zeker te zijn dat het artikel goed past.
Mocht je een ander artikel ontvangen dan je bij ons hebt besteld, dan kun je worden verplicht het naar ons te retourneren op onze kosten; het juiste artikel zal dan gratis naar je worden verstuurd. Ga naar ons helpcentrum voor de beste manier om contact met ons op te nemen. We helpen je graag.
Wees je ervan bewust dat als een artikel naar ons is geretourneerd zonder het originele bestelnummer bij het pakket en/of zonder toestemming, we geen StarsCoin kunnen crediteren of een vervangend artikel kunnen sturen.
Bestellingen kunnen niet worden verzonden naar een postbusadres aangezien iemand het pakket in ontvangst moet nemen.
Sommige artikelen worden vanaf een andere locatie verzonden en zullen apart worden afgeleverd.
Ja. Zolang de status van de bestelling 'Nieuw' is, kun je je bestelling annuleren via de kassier voor je computer. Als je je bestelling wil wijzigen, moet je deze eerst annuleren en dan een nieuwe bestelling plaatsen.
Zodra je bestelling is geplaatst, krijg je alle gegevens via een orderbevestigings-e-mail. Controleer de gegevens goed. Vervolgens wordt de bestelling verwerkt en ingepakt voor verzending. Afhankelijk van het artikel worden bestellingen dagelijks of wekelijks verwerkt.
Let op: bestellingen kunnen al drie uur nadat ze zijn geplaatst worden verwerkt. Als een bestelling al is verwerkt, kan deze niet meer worden geannuleerd of gewijzigd.
Tenzij je een antwoord ontvangt op je verzoek tot wijziging van je bestelling, kunnen we niet garanderen dat deze wijziging of annulering is uitgevoerd.
Ga meteen naar ons helpcentrum voor de beste manier om contact met ons op te nemen. Je hebt de volgende gegevens nodig:
Zodra we alle benodigde informatie hebben ontvangen, zullen we hiermee aan de slag gaan. Afhankelijk van het artikel kun je verzocht worden het naar ons te retourneren.
Nee.
In het distributiecentrum kun je geen artikelen retourneren of ruilen. Je kunt je bestelling terugsturen naar het retouradres dat je van de klantenservice van de Rewards-winkel hebt gekregen.
Als het artikel in zijn oorspronkelijke staat bij ons aankomt, zal er, afhankelijk van de afspraak die is gemaakt, een nieuw artikel naar je worden opgestuurd of zul je worden terugbetaald via je Starsaccount.
Bel niet rechtstreeks naar de distributiecentra; er wordt daar geen informatie gegeven en je kunt ook geen artikelen rechtstreeks via het distributiecentrum kopen.
Voor alle vragen kun je e-mailen naar ons helpcentrum.
Niet alle distributiecentra gebruiken dezelfde methode voor het verzenden van bestellingen. Als de status van je bestelling nog niet op verstuurd staat, betekent dat niet dat je bestelling nog niet is verzonden. Ga voor meer informatie over je bestelling naar ons helpcentrum.
Reguliere post/postdiensten
Als je bestelling wordt verstuurd via de reguliere post, wordt deze bezorgd door de lokale postdiensten in jouw omgeving.
De bezorgmethoden en -tijden verschillen van land tot land, maar meestal proberen ze je pakket twee keer te bezorgen voordat ze een kaart achterlaten en je pakket bewaren op een lokaal postkantoor.
Op de kaart staan de datum en tijd waarop ze het pakket hebben geprobeerd te bezorgen, het adres en de openingstijden van het postkantoor waar je pakket wordt bewaard, de datum vanaf wanneer je het op kunt halen en soms een referentiecode.
In sommige gevallen kan het pakket later nog worden bezorgd, of, als dit niet mogelijk is, moet je het pakket ophalen op het aangewezen postkantoor. Meestal wordt het pakket tot twee weken bewaard voordat het pakket wordt geretourneerd naar de Rewards-winkel of vernietigd.
Koeriers/traceerbare pakketten
Als je bestelling via een koerier (bijvoorbeeld FedEx) wordt verstuurd, krijg je een e-mail met een trackingcode en kun je online op de website van de koerier zien waar het pakket is. De bezorging wordt in zijn geheel geregeld door de koerier.
De koerier probeert het pakket meestal twee of drie keer te bezorgen, en na elke poging wordt er een kaart achtergelaten met de datum en tijd van de bezorging, een trackingcode, een adres en telefoonnummer van hun lokale kantoor en soms een datum waarop ze terugkomen om het pakket opnieuw te bezorgen.
Als de koerier het pakket meerdere malen niet kan bezorgen, vragen ze je uiteindelijk om het pakket op te halen op hun lokale kantoor, of om contact met ze op te nemen om een afspraak te maken voor een datum en tijd voor bezorging.
Meestal wordt het pakket tot twee weken bewaard en als het pakket niet wordt opgehaald of bezorgd en er geen contact met je kan worden opgenomen wordt het pakket geretourneerd naar de Rewards-winkel of vernietigd.
Ja. Als wereldwijde leider in de online gamingindustrie streven we ernaar deze bevoorrechte positie te behouden bij alles wat we als bedrijf ondernemen. Daarom zorgen we ervoor dat onze merkartikelen op een verantwoorde wijze en volgens hoge ethische normen worden geproduceerd. We streven ernaar ervoor te zorgen dat elke derde partij waarmee we samenwerken om onze merkartikelen te produceren gecommitteerd is aan exact dezelfde ethische normen als die wij er op na houden en die deze respecteert.
We incorporeren een ethische norm voor ondernemen ('ENO') in onze commerciële overeenkomsten met onze externe producenten die voldoet aan internationaal erkende normen. De ENO behandelt een breed spectrum aan onderwerpen van ethische aard om ervoor te zorgen dat diegenen die betrokken zijn bij de productie van onze merkartikelen eerlijk en met respect worden behandeld, worden betaald in overeenstemming met van toepassing zijnde juridische vereisten en dat ze werken in een omgeving die openstaat voor hun culturele, etnische en filosofische verschillen. Een kernelement van de ENO is ervoor te zorgen dat medewerkers de wettelijke minimumleeftijd hebben. We verbieden expliciet het gebruik van minderjarige arbeidskrachten en/of enige vorm van dwangarbeid, inclusief gevangenisarbeid, contractslavernij/mensenhandel of het beperken van bewegingsvrijheid. De ENO vereist ook dat acceptabele gezondheids- en veiligheidsnormen voor de werkomgeving worden gehandhaafd, dat de arbeidskrachten regelmatig loon en overwerk krijgen uitbetaald, dat er beperkingen gelden voor de werktijden en dat arbeidskrachten acceptabele arbeidsomstandigheden in een veilige omgeving worden verschaft.
Tenslotte behouden we ons onder onze ENO het recht voor periodieke, onaangekondigde inspecties uit te voeren van de fabrieken die worden gebruikt door onze producenten om te controleren en te documenteren of zij zich houden aan onze ENO. We zullen snel handelen om ervoor te zorgen dat onze externe producenten elke tekortkoming die we identificeren tijdens onze inspecties onmiddellijk verhelpen en grondig aanpakken.