Welkom bij de Rewards-winkel

Zin om jezelf te trakteren? Waarom niet, je verdient het! De Starswinkel en Rewards-winkel bieden alles van kleding en accessoires tot online beloningen die je kunt gebruiken om je beleving van al onze geweldige artikelen te verbeteren.

Stars Store

Starswinkel - onlineshoppen

Of je nu een overwinning viert of op zoek bent naar het perfecte cadeau, de Starswinkel is de perfecte bestemming.

Klik hieronder om het ruim aanbod aan artikelen zoals luxeartikelen, pokerartikelen en exclusieve (merk)kleding en accessoires met logo te bekijken.

Rewards Store

Rewards-winkel – je StarsCoin inwisselen

Verzamel als lid van Stars Rewards StarsCoin, wissel ze hier in voor diverse online beloningen en verbeter je spelbeleving. Er zijn nu online tickets en nog veel meer beschikbaar – gebruik je StarsCoin en krijg meer spel, meer waarde en meer plezier!

Klik hieronder of vind de Rewards-winkel in de app en onze computersoftware via het menu ‘Mijn Stars’.

Veelgestelde vragen

Kun je niet vinden wat je zoekt? Probeer het helpcentrum of neem contact op met de klantenservice.

Hoe kan ik bij de Rewards-winkel bestellen?

Kan ik op internet of via mijn telefoon of tablet bestellen?

Ik heb net een bestelling geplaatst. Wanneer wordt deze verwerkt en verzonden?

Hoe lang duurt de levering?

Waarom moet ik mijn persoonlijke belastingnummer invullen?

Kunnen artikelen uit de Rewards-winkel ook worden gekocht met geld?

Kan ik mijn bestelling op een ander adres dan mijn huisadres laten afleveren?

Moet ik verzendkosten/belasting betalen?

Welke maten hebben de kleding/petten/tassen?

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Kunnen artikelen worden verzonden naar een postbusadres?

Hoe kan ik mijn bestelgeschiedenis controleren?

Ik heb een aantal artikelen tegelijk besteld, maar ze zijn niet tegelijk afgeleverd. Waarom?

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat ik hem heb geplaatst?

Ik heb om een wijziging in mijn bestelling gevraagd, maar die is niet uitgevoerd. Wat is er misgegaan?

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik doen?

Kan ik mijn artikel zelf komen retourneren/ruilen?

Ik heb merchandise besteld in de winkel, maar de status van de bestelling is nog steeds verwerkt en niet verstuurd. Waarom?

Wat gebeurt er als er niemand is om het pakket in ontvangst te nemen bij bezorging?

Voeren jullie een beleid ten aanzien van ethische verantwoordelijkheid?