Veelgestelde vragen - VIP-winkel

Hoe kan ik bij de VIP-winkel bestellen? Kan ik vanaf het internet of via mijn telefoon of tablet bestellen? Ik heb net een bestelling gedaan, wanneer wordt deze verwerkt en verzonden? Hoe lang duurt de levering? Waarom moet ik mijn persoonlijke belastingnummer invullen? Kunnen artikelen uit de VIP-winkel ook gekocht worden met echt geld? Kan ik mijn bestelling op een ander adres dan mijn thuisadres laten afleveren? Moet ik verzendkosten/belasting betalen? Welke maten hebben de kleding/petten/tassen? Kan ik artikelen gekocht in de opruiming of uit de categorie Outlet teruggeven of ruilen? Kan ik mijn order terugsturen naar de VIP-winkel? Kunnen bestellingen van cadeaubonnen worden geannuleerd, geruild, teruggebracht, of kan er geld voor worden teruggegeven? Kunnen artikelen verzonden worden naar een postbusadres? Hoe kan ik mijn ordergeschiedenis controleren? Ik heb een aantal artikelen tegelijkertijd besteld, maar ze zijn niet tegelijk afgeleverd. Waarom? Wat is het verschil tussen VPP en StarsCoin? Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat ik hem geplaatst heb? Ik heb om een wijziging in mijn bestelling gevraagd, maar die is niet uitgevoerd. Wat is er misgegaan? Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat moet ik doen? Ik wil graag een gepersonaliseerd artikel bestellen. Waar moet ik de tekst invoeren die ik erop wil hebben? Kan ik mijn artikel zelf komen ruilen/terugbrengen? Ik heb artikelen besteld, maar de status van de bestelling is nog steeds verwerkt en niet verstuurd. Waarom?

Mocht je vragen hebben die we niet beantwoord hebben, e-mail dan naar de klantenservice.