Informatie over stortingen en uitbetalingen via de online kassier

Veelgestelde vragen over stortingen en uitbetalingen via de kassier

Vragen over storten

Hoe stort ik geld? Mijn storting is wel in rekening gebracht, maar ik zie geen geld in mijn account. Wat moet ik doen? Ik heb een fout gemaakt, hoe kan ik mijn storting annuleren? Mijn debitcard werd geweigerd, maar er is toch geld afgeschreven. Wat moet ik doen?

Hulp bij storten

Ik heb problemen met het storten van geld. Hoe kan ik hulp krijgen? Welke stortingsmethoden kan ik gebruiken?

Storten via je mobiele apparaat

Kan ik geld storten via mijn mobiele apparaat/tablet? Welke stortingsmethoden kan ik gebruiken via de mobiele kassier?

Vragen over uitbetalen

Hoe vraag ik een uitbetaling aan? Welke uitbetalingsmethoden kan ik gebruiken? Waarom moet ik mijn geboorteplaats en staatsburgerschap verstrekken? Waarom kan ik niet kiezen waarnaar mijn geld wordt overgemaakt? Waarom kan ik mijn uitbetalingsverzoek niet verzenden? Wat zijn mijn uitbetalingslimieten? Welke wisselkoers wordt er gebruikt voor mijn uitbetaling? Waarom kan ik een uitbetalingsmethode die ik eerder heb gebruikt niet meer zien? Hoe vaak kan ik mijn geld laten uitbetalen? Hoelang duurt het om mijn uitbetaling te verwerken? Kan ik mijn uitbetaling annuleren? Ik heb mijn uitbetaling niet ontvangen. Wat gebeurt er nu? De betalingsmethode waarnaar mijn uitbetaling verstuurd is is gesloten/verlopen. Waar is mijn geld? Waarom is het bedrag dat ik kan laten uitbetalen lager dan mijn totale saldo?

Gegevens betalingsmethode updaten/verwijderen

De uitbetalingsmethode waarnaar jullie mijn geld verzenden is niet meer actief of wil ik niet meer gebruiken. Wat moet ik doen?

Stortingslimieten

Wat zijn mijn stortingslimieten? Kan ik mijn eigen stortingslimieten beperken? Hoe verhoog ik mijn stortingslimieten of verwijder ik zelfopgelegde stortingslimieten?

Teruggekomen transacties

Waarom is mijn storting teruggekomen? Ik wil mijn negatieve saldo opheffen. Hoe kan ik dit doen?

Overig

Is mijn geld veilig bij jullie? Hoelang duurt het voordat ik antwoord krijg? Ik wil iemand van de afdeling betalingen spreken. Wat is jullie telefoonnummer?