Veelgestelde Vragen over Poker

Algemene Vragen over ons

Wat zijn jullie servicevoorwaarden? Ik heb problemen met het downloaden, installeren of gebruiken van de PokerStarssoftware. Ik wil graag spelen onder verschillende namen, kan ik meer dan 1 account hebben? Ik ben mijn wachtwoord kwijt! Hoe kan mijn PokerStarsaccount beveiligd houden? Ik kreeg geen PokerStars e-mails bezorgd in mijn inbox. Kan ik de taal waarin de software te zien is wijzigen? Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn e-mails altijd in mijn voorkeurstaal krijg? Heeft dit invloed op de taal waarin ik handgeschiedenis ontvang? Bieden jullie een softwareversie voor de Mac? Waar kan ik meer informatie vinden over jullie spelsoftware? Hoe is PokerStars gerelateerd aan Full Tilt Poker? Kan ik op zowel Full Tilt Poker als PokerStars spelen? Kan ik geld overboeken tussen Full Tilt Poker en PokerStars?

Het Spelen van Poker

Wat gebeurt er als mijn verbinding wordt verbroken terwijl ik in een hand zit? Wat gebeurt er als de server midden in een spel crasht?

De tafel waar ik graag aan mee wil spelen is vol. Wat moet ik doen? Wat is de minimum buy-in? Wat is ‘rake’? Hoeveel is de rake op PokerStars.be? Hoe weet ik hoeveel geld er in de pot zit? Staat de software mij toe om de winnende hand ongezien weg te gooien? Hoe kan ik een handgeschiedenis aanvragen? Hoeveel handgeschiedenissen kan ik aanvragen? Hoe kan ik statistieken van mijn pokerspel opvragen?

Wat zijn FPP? Hoe kan ik ze gebruiken? Ik zie een kleine ‘N’ onder de cirkels van de spelers… Wat is dit? Mag ik aan dezelfde tafel spelen als mijn vriend?

Online Poker Chat:

Wat zijn jullie chatregels? Wat moet ik doen als iemand de chatfunctie misbruikt?

Afbeeldingen:

Hoe maak ik een afbeelding voor mijzelf? Ik vind de afbeeldingen aan tafel afleidend. Hoe kan ik ze uitschakelen? Ik vind mijn zelf gekozen afbeelding niet meer leuk. Kan ik deze wijzigen? Hoe kunnen jullie de integriteit van jullie pokerspellen garanderen?

Gebruikt PokerStars props of shills?

Pokertoernooien:

Waar kan ik geplande pokertoernooien bekijken? Hoe kan ik me registreren voor een pokertoernooi? Kan ik aan meer dan één tafel tegelijkertijd spelen? Een aantal dagen geleden heb ik in een pokertoernooi gespeeld, maar deze informatie is niet langer meer te zien in de lobby. Hoe kan ik dit terugvinden? • Als ik een moeilijke beslissing tegenkom in een pokertoernooi, kan ik dan ‘extra tijd aanvragen’? Wat gebeurt er als een toernooi geannuleerd moet worden? Ik heb me gekwalificeerd voor een evenement waar ik niet in kan spelen… Wat moet ik doen?

Het belangrijkste:

Waarom zou ik online poker op PokerStars moeten spelen?

Starcodes PokerStars:

Wat is een Starcode? Hoe en waar krijg ik een Starcode? Ik heb een Starcode, hoe gebruik ik deze? Ik heb mijn Starcode ingevuld, hoe weet ik of het werkt? Ik heb meer dan één Starcode, kan ik ze allemaal gebruiken? • Ik heb de code ingevuld maar heb geen pop-upbericht gehad. Wat moet ik nu doen? Is er een andere manier om te controleren of er een bonus van toepassing is of een toernooiticket is bijgeschreven in mijn account? Ik heb mijn Starcode gekregen. Hoelang is deze geldig?

Klantenservice:

Heb je nog een vraag die we hier niet behandeld hebben? Onze servicemedewerkers zijn stand-by, 24 uur per dag. E-mail naar support@pokerstars.be.

Beste klantenservice

support

De met prijzen bekroonde klantenservice van PokerStars is 24 uur per dag beschikbaar om je vragen te beantwoorden.