Veelgestelde vragen over beveiliging

Accountverificatie, leeftijdsverificatie en documenten

Welke gegevens moet ik invullen om om echt geld te kunnen spelen op PokerStars.be? Is het veilig om mijn gegevens in te vullen? Wanneer moet ik het verificatieproces doorlopen? Hoe oud moet ik zijn om op PokerStars.be te spelen? Wat moet ik doen als ik nog vragen heb over dit verificatieproces? Waarom verzoeken jullie om documenten om mijn identiteit te verifiëren? Hoe weet ik of de documenten die ik opstuur geaccepteerd worden? Wat is de beste manier om verificatiedocumenten op te sturen? Welk format moeten de documenten die ik naar verification@pokerstars.be stuur hebben? Welke door de overheid uitgegeven identiteitsbewijzen met foto worden geaccepteerd? Welke documenten worden geaccepteerd als bewijs van mijn adres? Ik vind het niet prettig om verificatiedocumenten naar PokerStars te sturen.

Beveiliging - Problemen met storten

Ik heb geprobeerd geld in mijn account te storten maar ik krijg een foutmelding waarin staat dat storten en uitbetalen niet mogelijk is met mijn account. Hoe komt dit? Ik heb een kopie van mijn identiteitsbewijs gestuurd maar ik kan niet steeds niet storten. Waarom wordt me gevraagd informatie te geven over mijn relatie met een andere speler? Waarom stellen jullie deze vragen voordat ik geld kan storten?

Beveiliging – Stortingslimiet verhogen

Hoe kan ik mijn stortingslimiet verhogen? Ik heb mijn eigen stortingslimiet verlaagd, maar ik wist niet dat mijn eerdere stortingen ook mee zouden tellen voor mijn nieuwe limiet. Kan deze beperking verwijderd worden?

Beveiliging - Uitbetalen

Ik probeer geld te laten uitbetalen, maar ik krijg een bericht waarin staat dat ik contact op moet nemen met Beveiliging. Ik heb een overboeking ontvangen van een ander account en wil graag het bedrag dat ik heb ontvangen laten uitbetalen. Zijn er vereisten voordat ik mijn uitbetalingsverzoek doe? Ik probeer geld te laten uitbetalen, maar de uitbetalingsmethode die / het account dat automatisch wordt aangeboden is geen juiste optie meer voor mij. Hoe zorg ik dat deze optie wordt verwijderd van mijn account en ik deze niet meer zie in de kassier? Ik wil een uitbetalingsverzoek doen vanuit een ander land dan het land dat in mijn PokerStarsaccount geregistreerd staat. Is er iets dat ik moet doen? Hoeveel lopende uitbetalingen mag ik tegelijk hebben? Kan ik mijn lopende uitbetalingsverzoek annuleren? Kan ik mijn postadres wijzigen nadat ik mijn uitbetalingsverzoek heb verzonden? Ik kan mijn uitbetalingsverzoek niet vinden in de transactiegeschiedenis van mijn PokerStarsaccount en ik heb geen bericht gehad dat mijn verzoek is geannuleerd. Hoelang duurt het voordat mijn uitbetaling verwerkt is?

Beveiliging – Echt geld overboeken tussen spelers

Hoe kan ik geld van mijn PokerStarsaccount overmaken naar een andere speler? Wat is het minimale en maximale bedrag dat ik kan overboeken? Wat is de uitgaande overboekingslimiet? Kan ik geld overboeken in verschillende valuta's? Ik heb verzocht om een overboeking, maar de transactie is nog niet afgerond. Wat gebeurt er nu? Waarom is het nodig een overboeking te bevestigen? Hoe kan ik zeker weten dat mijn overboeking is geannuleerd en het geld teruggestort is in mijn account? Ik wacht op een overboeking van een andere speler. Waarom heb ik het geld nog niet ontvangen? Zijn er problemen met de overboeking? Ik kan geen overboekingen meer versturen of ontvangen. Kunnen jullie me helpen? Kan ik jullie overboekingstool gebruiken om geld te sturen naar een vriend die in geldnood zit? Kan ik het geld dat ik heb ontvangen via een overboeking uit laten betalen? Ik heb geld overgeboekt naar de verkeerde speler, kunnen jullie me helpen deze overboeking terug te draaien?

Beveiliging - Wijzigen van accountinformatie en geregistreerde gegevens

Kan ik de naam in mijn account veranderen? Hoe kan ik het in mijn PokerStarsaccount geregistreerde huisadres wijzigen? Hoe kan ik mijn geboortedatum updaten? Mijn bankrekeningnummer is gewijzigd - hoe kan ik dit updaten?

Beveiliging - Algemene accountinformatie en accountbeveiliging

Hoeveel accounts mag ik hebben? Kan ik mijn account met iemand anders delen of het account van iemand anders gebruiken om te spelen? Hoe kan ik mijn account sluiten? Hoe kan ik de veiligheid van mijn account verhogen? Ik heb twee spelers samen zien spannen of aan chipdumping zien doen. Aan wie moet ik dit melden? Ik denk dat een speler meerdere accounts heeft. Doen jullie hier iets aan? Hoe kan ik vervalste (Spoof of Phishing) e-mails herkennen?

Beveiliging - Accounttoegang en problemen met inloggen

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten. Wat moet ik doen? Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan ik dit terugkrijgen? Ik kan niet inloggen op mijn account. Ik krijg interne foutmelding 71/1001 Als ik probeer in te loggen op mijn account, krijg ik interne foutmelding 102/1001, 164/1001, 165/1001 of 109/1001.

Beveiliging - Contact opnemen met de afdeling Beveiliging

Ik heb meerdere e-mails naar jullie gestuurd en nog geen reactie gehad. Wanneer krijg ik een reactie op mijn e-mail? Omdat security@pokerstars.be niet reageert, stuur ik mijn e-mail naar een andere afdeling. Ik wil graag met iemand van Beveiliging praten. Wat is het telefoonnummer?

Terugbetalingen - negatief saldo opheffen

Mijn account heeft een negatief saldo. Hoe kan ik dit oplossen? De stortingsmethodes die ik in de kassier zie zijn pas gewijzigd. Waarom? Ik heb een e-mail ontvangen waarin staat dat ik een openstaand bedrag moet betalen. Hoe weet ik zeker dat dit klopt? Ik heb een e-mail ontvangen waarin staat dat ik een openstaand bedrag moet betalen dat ik nooit heb gestort. Ik zou nooit zo'n soort bedrag storten, hoe kan het dat ik dit moet betalen? Ik heb een e-mail ontvangen waarin staat dat ik een openstaand bedrag moet betalen, maar het is een onafgerond bedrag. Ik heb een rond bedrag gestort. Waarom moet ik nog een onafgerond bedrag betalen?

Beste klantenservice

support

De met prijzen bekroonde klantenservice van PokerStars is 24 uur per dag beschikbaar om je vragen te beantwoorden.