Algemene beschrijving van onze dienst en werkwijze
Via onze websites en mobiele applicaties bieden we klanten kansspeldiensten aan. Afhankelijk van de regio waarin de klant zich bevindt en de kansspellicentie die we hebben, kunnen we verschillende spellen aanbieden (zoals casino, poker, sportweddenschappen en/of bingo).
We vinden het heel belangrijk om te zorgen voor digitale toegankelijkheid voor al onze gebruikers. Bij het aanbieden van onze dienst streven we naar de voortdurende verbetering van onze gebruikerservaring en passen we de relevante toegankelijkheidsnormen toe.
Zo voldoen we aan toegankelijkheidseisen
We hebben de volgende maatregelen ingevoerd om te zorgen voor toegankelijkheid van onze dienst voor onze klanten:
Nalevingsstatus
We hebben een toegankelijkheidsonderzoek laten uitvoeren en we zijn altijd op zoek naar verbeterpunten voor de toegankelijkheid van onze websites en mobiele applicaties.
De websites (en de mobiele toepassingen) zijn in juni 2025 getest op naleving van de Europese norm voor digitale toegankelijkheid voor ICT-producten en -diensten (gebaseerd op de Web Content Accessibility Guidelines 2.2 en EN 301 549 v3.2.1).
Het onderzoek is uitgevoerd door Deloitte Digital, dat een aantal webpagina's heeft gebruikt. De gebruikte onderzoekstools waren onder andere Siteimprove, Google Lighthouse, MAUVE++ en navigatie met alleen toetsenbord.
Inhoud en functionaliteit van content van derde partijen
We kunnen gebruikmaken van bronnen van derde partijen die content op onze website insluiten, zoals live videostreams, casino- en spelmodules of realtime weddenschapswidgets. Waar mogelijk zullen we ervoor zorgen dat deze voldoen aan de norm.
Opstellen van deze verklaring
Deze verklaring is voor het laatst beoordeeld en bijgewerkt op 28 juni 2025.
Feedback
We ontvangen graag je feedback over de toegankelijkheid van onze websites en mobiele applicaties. Mocht je problemen ondervinden met onze digitale toegankelijkheid, laat het ons dan weten door een e-mail te sturen naar accessibility@flutteruki.com.