Skrill is een elektronische portemonnee waarmee je in je lokale valuta beveiligde online aankopen kunt doen zonder je kaart- of bankrekeninggegevens prijs te geven.
Hoe open ik een Skrillaccount?
- Ga naar de website van Skrill en druk op 'Register'.
- Vul de gevraagde gegevens in.
- Lees de voorwaarden voor het gebruik van Skrill en kies als je daarmee akkoord gaat 'Register'.
- Je ontvangt een e-mail waarin je inschrijving wordt bevestigd. Druk op 'Get started' om naar je nieuwe Skrillaccount te worden doorgestuurd.
- Voltooi dan gewoon je inschrijving door je adres, telefoonnummer en geboortedatum in te vullen.
Zodra je je e-mailadres hebt laten verifiëren, kun je de betalingsmethode van je voorkeur toevoegen. Log gewoon in op je Skrillaccount en dan naar 'Upload' in de sectie 'Balance'. Vergeet niet om geld voor transacties voor online gaming te storten, anders kun je dat geld niet overboeken naar je PokerStarsaccount.
Ga voor meer informatie over de beschikbare opties om geld in je Skrillaccount te storten naar het gedeelte 'How to Deposit' van de website van Skrill.
Hoe stort ik geld in mijn gebruikersaccount?
Log zodra je geld in je Skrillaccount hebt staan in op je PokerStarsaccount en:
- Ga naar onze kassier. Als je op onze website bent of onze mobiele app gebruikt:

- Druk op 'Storten' en kies 'Skrill' of 'Skrill 1-Tap'.
- Kies de valuta en het bedrag dat je wil storten.
- Vul het e-mailadres in dat je hebt geregistreerd bij Skrill.
- Vul je wachtwoord en routeringsnummer van Skill in. Kies vervolgens je betalingsmethode en druk op 'Bevestigen'.
- Als je al eerder geld hebt gestort met Skrill 1-Tap, kun je stap 4 en 5 mogelijk overslaan.
- Klik zodra je de betalingsbevestiging hebt ontvangen op 'Bevestigen'. Kies vervolgens 'Return to Merchant' en 'Close Window'.
- Je ontvangt een bevestiging met de status van je transactie.
Als je je transactie niet binnen 10 minuten voltooit, wordt het geld teruggestort in je Skrillaccount. In dat geval moet je het stortingsproces opnieuw starten. Volg gewoon dezelfde stappen.
Ik heb geprobeerd geld te storten, maar het lukt niet. Hoe komt dit?
Als je geen geld kunt storten, kan er het volgende aan de hand zijn:
- Het creëren van je Skrillaccount is niet gelukt of je account heeft niet voldoende saldo.
- Je hebt de optie 'I will use the money deposited for gaming purposes' niet aangevinkt toen je geld in je Skrillaccount stortte.
- Je kaart is niet geaccepteerd door Skrill.
- Het Skrill-e-mailadres dat je hebt ingevuld is onjuist.
- Het Skrillwachtwoord en veiligheidsnummer dat je hebt ingevuld is onjuist.
- Je uitgaande transactielimiet bij Skrill is bereikt of onvoldoende.
Als de Skrillwebpagina niet wordt geopend terwijl je je storting probeert te voltooien:
- Controleer of je de nieuwste versie van je webbrowser hebt geïnstalleerd.
- Controleer of je computer HTML-bestanden opent in een webbrowser.
- Gebruik een spywareverwijderaar zoals Adaware, om er zeker van te zijn dat er geen adware is waardoor de pagina niet kan worden geopend.
Neem als het probleem blijft bestaan rechtstreeks contact op met Skrill.