poker
poker

Geld storten en laten uitbetalen met NETELLER

____________________________________________________________________________________________
Log om te controleren of deze betalingsmethode beschikbaar is in jouw land in op je account en ga naar de kassier.
____________________________________________________________________________________________

NETELLER is een prepaid online portemonnee waarmee je online kunt betalen. Je kunt NETELLER zowel voor stortingen als uitbetalingen gebruiken.

Je kunt je NETELLERaccount aanvullen met allerlei verschillende betalingsmethoden, zoals:

  • Stortingen met een kaart
  • Lokale bankstortingen
  • Internationale bankoverboekingen

De beschikbare aanvulmogelijkheden variëren afhankelijk van het land waarin je woont. Ga voor meer informatie over tarieven en specifieke stortingsmethoden naar het gedeelte over tarieven op de website van NETELLER.

Ga om een gratis NETELLERaccount te creëren naar de pagina 'Join for free' op de website.

NETELLERaccounts die geregistreerd staan in het Verenigd Koninkrijk kunnen geen geld van creditcards gebruiken voor online kansspellen.

Hoe stort ik geld met NETELLER?

Volg deze stappen om geld te storten met NETELLER:

  1. Ga naar 'Kassier'. Als je onze website of mobiele app gebruikt:
    Webkassier
  2. Druk op 'Storten' en kies 'NETELLER'.
  3. Kies een van de voorgestelde stortingsbedragen of vul in het veld een ander bedrag in.
  4. Voeg een bonuscode toe (als je die hebt) en druk op de groene knop om verder te gaan.
  5. Vul de benodigde gegevens in. Afhankelijk van je land kun je doorgestuurd worden naar de NETELLERwebsite om de transactie te voltooien:
    • Als dit het geval is, vul dan het e-mailadres in dat staat geregistreerd in je NETELLERaccount
    • Als je de transactie alleen in onze software voltooit, vul dan de volgende gegevens in:
      • 12-cijferige nummer van je NETELLERaccount
      • 6-cijferige Secure ID/authenticatiecode*
  6. Controleer je gegevens en verzend je stortingsverzoek.

*Als je tweestapsverificatie hebt ingeschakeld voor je NETELLERaccount, is het Secure ID nu ongeldig. Je moet de 6-cijferige authenticatiecode gebruiken die je kunt opvragen via de app Google Authenticator.

Elke keer als je geld in je NETELLERaccount stort, moet je aangeven of je het geld gebruikt voor kansspellen. Kies 'Ja' om dit geld bij ons te kunnen gebruiken.

We schrijven het stortingsbedrag bij in je account zodra NETELLER bevestigt dat de transactie is gelukt.

Hoe kan ik geld laten uitbetalen met NETELLER?

Volg deze stappen om geld te laten uitbetalen naar je NETELLERaccount:

  1. Ga naar 'Kassier'. Als je onze website of mobiele app gebruikt:
    Webkassier
  2. Druk op 'Uitbetalen'.
  3. Vul het bedrag in dat je wil laten uitbetalen.
  4. Mocht je lopende automatische uitbetalingen hebben, dan zie je:
    • Het bedrag.
    • De methode en het account waarnaar het verzonden wordt.
    • Het resterende bedrag na de automatische uitbetalingen.
  5. Als je geen lopende automatische uitbetalingen hebt, kies dan 'NETELLER' uit de beschikbare opties.
  6. Als je in de afgelopen 12 maanden geld hebt gestort met deze methode, staan je gegevens van NETELLER al ingevuld. Vul anders je NETELLERgegevens in (het 12-cijferige NETELLERaccountnummer of het e-mailadres).
  7. Bevestig ten slotte je uitbetalingsverzoek.

We verwerken je uitbetaling binnen 72 uur. Het geld wordt meteen na goedkeuring bijgeschreven.

Afhankelijk van je geregistreerde land kan het nodig zijn dat je in de afgelopen 12 maanden een eerdere storting met NETELLER hebt gedaan om deze methode beschikbaar te laten zijn voor uitbetalingen.

Denk er, als je onze mobiele app gebruikt, altijd aan goed uit te loggen voordat je de app sluit. Als je door het systeem wordt geblokkeerd, wacht dan 10 minuten voor je weer inlogt.

Ik probeer NETELLER te gebruiken, maar het lukt niet. Waarom?

Hier zijn een paar van de meest voorkomende redenen voor een mislukte transactie met NETELLER:

  • Het creëren van je NETELLERaccount is niet gelukt. Controleer of je account is gecreëerd en actief is.
  • Onvoldoende geld in je NETELLERaccount. Probeer het opnieuw en zorg dat er genoeg geld is om de transactie te dekken.
  • Je hebt nog geen verificatieverzoek van NETELLER gehad Je moet je account verifiëren voordat je het kunt gebruiken om geld te storten of te laten uitbetalen.
  • Het e-mailadres, het account-ID, het Secure ID of de authenticatiecode die zijn ingevuld zijn onjuist. Als je tweestapsverificatie hebt ingeschakeld voor je NETELLERaccount, moet je de 6-cijferige authenticatiecode in de app Google Authenticator gebruiken in plaats van je Secure ID.
  • Er wordt onderhoud gepleegd aan je NETELLERaccount. Probeer het later opnieuw.

Mocht je twijfelen over de status van je account, neem dan contact op met NETELLER en controleer of er geen problemen zijn met je account.

Vond je dit artikel nuttig?


Kun je niet vinden wat je zoekt?