Het duurt drie tot vijf werkdagen voordat uitbetalingen via directe bankoverboeking zijn voltooid. Deze periode start op de dag dat we je uitbetaling verwerken.
Wat je kunt verwachten:
Als er vijf werkdagen verstreken zijn en je nog geen geld ziet, volg dan deze stappen:
Stap 1: Controleer je bankgegevens
Zorg ervoor dat je geregistreerde bankgegevens kloppen en actueel zijn.
Stap 2: Stuur ons een bankafschrift
Als je gegevens kloppen, stuur ons dan een bankafschrift.
Je kunt een duidelijke screenshot of gescande kopie uploaden. Zorg ervoor dat op het document het volgende te zien is:
Hulp nodig bij het maken van een screenshot?
Bekijk deze handige uitleg.
Bescherm je privacy
Verberg voordat je het document verstuurt het nummer van je rekening of kaart. We accepteren geen documenten met volledige nummers.
Zo bedek je de gegevens:
Als het minder dan 5 dagen geleden is
We kunnen pas gaan onderzoeken als er vijf volledige werkdagen zijn verstreken. Wacht even voordat je contact met ons opneemt.
Heb je nog steeds hulp nodig?
Neem contact met ons op als je alle stappen hebt gevolgd en nog steeds hulp nodig hebt. We zijn er om je te helpen.